Alla inlägg den 18 november 2011

Av sofie - 18 november 2011 11:04

hej


har absolut inget att skriva egentligen.

tankarna snurrar mer och mer runt att kräkas upp maten. men det känns ganska otäckt oxå så jag har inte vågat ännu.

jag hoppas att jag alrig kommer att våga, men tyvärr så känns det som att jag inte är långt ifrån det nu.

varje dag samma tankar

hm.. ska man kanske testa att försöka kräkas upp maten? men tänk om det är svårt? eller om jag inte gör rätt? hur ska jag göra?

är det ner snabbt som gäller eller är det långsamt?


fattar inte varför tankarna inte förrsvinner jag vill inte ha dem.


fick veta i går att pontus ska gå upp till heltid efter jul och nyår=jag kan skippa frokusten oxå då:)

sjukt? ja definitivt men vad ska jag göra då??


det finns ju ingen som sitter inne med svaren tyvärr.

tillslut så är det i alla fall försent att kräkas upp maten i alla fall bara för att jag velar så dant

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards