Alla inlägg under augusti 2011

Av sofie - 30 augusti 2011 09:28

blir jag någonsin tillräkligt bra i er ögon? ser ni mej verkligen inte alls?

jag diskar inte tillräkligt snabbt jag tappar saker ofta

och alla blir sur på mej

jag är i vägen

disken är inte tillräkligt rent diskad, tvätten är inte klar i tid.

ect ect.

detta hela tiden om att inte räka till det jag gör är aldrig tillräkligt bra kan väl helt enkelt inte göra rätt


dessutom har jag gått upp mer i vikt som jag verkligen hatar och så är vi mitt uppe i en flytt oxå

Av sofie - 26 augusti 2011 10:24

en vy med glittrande stjärnor sveper runt mej

känner hur jag dras neråt, måste ta mej upp på något set men vet inte hur jag ska göra

vad är det som krävs av mej för att jag ska lyckas att stoppa fallet tro??


se mej hjälp mej


inget verkar ju hjälpa och mamma bara pratar om att byta ut medecinerna men det kommer inte hjälpa att byta medecin för det sitter inte där ju

vill ner till 42kg

att kunna ha storlek s/xs igen

köpa jeans som är smala och snygga

kunna köpa kläder i 170cl

vara smal för alltid

Av sofie - 19 augusti 2011 11:09

när jag cyklade till jobbet hur mycket förbrännde jag då?

kan det börjat synas på vågen tro?


fatta att mina tankar är  SJUKA!!

vem fan går och funderar över vad de förbrännt. om man verkligen ska äta maten och

hur jag ska komma undan.

Allt bara kretsar kring att bli smal. det är precis som om jag inte kan få in något mer i mitt huvud

i veckorna ätar jag inte lunch och så har jag börjat äta mera grönsaker


okej nu är det fredag och då kanske jag måste äta lunch när jag kommer hem för min kille är hemma idag.

hur mycket kommer jag att förbränna nu i helgen när vi ska gå på marknaden tro? det kan inte vara mycket vi kommer ju gå så sakta tyvärr för det kommer vara massa folk där idag.

jag vill inte ha det så här men samtidigt så vill jag bli sjukare så jag får behandling

allt bara går runt:/


Av sofie - 18 augusti 2011 13:21

har bråkat med min lillasyster hon är asjobbig en egotrippad jävel som tror att allt snurrar kring henne


man kan inte ringa till folk 00:14 som hon gjorde i måndags natt

både jag och min kille jobbar och sover vid den tiden dessutom så var det inget viktigt hon ville heller utan det var om min cykel och jag jag inte tog det med henne direkt utan tog det med mamma

men hon kunde ju ringt på tisdagen eller på kvällen hon hade inte behövt vänta till mitt i natten

det är en princip sak


och vad säger snorungen när jag säger att hon inte får ringa vid den tiden?

-jag får ringa när jag vill


snacka om att driva mej till vansinne var förbannad i ett helt dygn har nog aldrig varit så förbannad på henne tidigare någonsin

Av sofie - 17 augusti 2011 07:54

gått upp ännu mer 5 kilo över sommaren liksom och det är inte bra alls väger 91.2kg nu

det är sjukt mycket jag vill väga 45kg ju


och inte  fan får jag någon hjälp heller, har dock minskat på godis och läskdrickandet

samt börjat cykla till jobbet oxå så det vänder väl snart hoppas jag


  här var jag smal

Av sofie - 9 augusti 2011 13:06

tankarna kretsar ständingt i spår av smalhet

hur ska jag bli smal? funkar det om jag bara äter flytande?

vad vill jag väga? vad är för lite?

hade mens vid 45 så det kan inte vara för lite men hade även mens vid 42 så då kan ju inte det heller vara för lite eller?

men om jag börjar kräkas upp maten då eller bara äter negativ mat eller bara grönsaker kasnke skulle det funka??


vad borde jag träna? hur ska jag träna? vad ska jag träna?

hur ökar man förbränningen effektivast??


usch allt detta snurrar i mitt huvud och jag sitter så jävla fast


Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards