Alla inlägg under augusti 2010

Av sofie - 31 augusti 2010 19:37

usch nej, jag försökte äta lite av en pankaka efter att jag gjort crepsen, men det gick som vanligt knappt att svälja ner det lilla. sen gav personalen mej den sista biten men den slängde jag. det går inte att svälja nästan någon mat längre. jag faller igen hoppas jag landar snart i alla fall och att jag går ner ordentligt denna gång. måste sluta äta och börja leva på flytande mat sen kanske jag kan ta upp vanlig mat igen kanske att det går bra då. om jag låter det vila lite ett tag.

kanske då  försvinner känslan av att ha en klump i halsen och att allt fastna och jag blir illamånede av det. det fungeraor med kall mat någorlunda bara. mäst med bäst med flytande.

 

oki jag är rädd något håller på att gå snett här

Av sofie - 30 augusti 2010 19:55

jag kan inte sluta äta philadelphiaost men vet ju att jag borde jag blir ju fet av den och jag vill ju bli smal, egentligen borde jag inte äta alls för att vara mer exakt men det klarar jag inte. fattar inte hur står man ut med hungern innan den vänder och försvinner<???

jag har inte en aning men jag försöker faktitiskt att äta nyttigt och bra. och det är ju ett steg i rätt riktning för att få ner vikten igen men det tar tid och jag hatar det verkligen.

Av sofie - 26 augusti 2010 18:54

gud jag orkar inte, det går så långsamt FÖR långsamt. vill att det ska bli klart nu på en gång. men nej det tar tid och jag vill inte lägga tid på detta. vill inte bli osams med min struliga familj jag orkar helt enkelt inte

Av sofie - 24 augusti 2010 11:38

  


gud vad jag saknar mitt dansande, men nu har jag ju skitdålig kondition men vill ju verkligen gå ner i vikt så jag väger 50 igen och kommer i mina kläder och då speciellt mina favoritjeans som jag saknar

de är skinnyjeans eller ja stuprörsjeans heter det egentligen men ändå

Av sofie - 23 augusti 2010 10:27

nu så har agustifestivalen varit. och jag har bott hos pontus. och i helgen som kommer ska vi till ullared på lördagen, eventuellt ska vi få födelsedagsfest på fredagen till en av pontus kusiner.


Av sofie - 17 augusti 2010 10:13

   detta är ju definitivt världens gulligaste monster den skrämmer ju verkligen i väg en (or not)

i går gjorde jag och po´ntus massor med saker och sen köpte vi biljetterna till ullared så vår resa kommer bli av i alla fall, gud vad jag ser fram emot det alltså det är den 28 augusti som vi åker.

jag hoppas på att jag får åka på finlandskryssningen trots att jag inte är 23 annars måste jag be mamma att åka med och det vill jag nog inte kanske jag kan be emi??


Av sofie - 16 augusti 2010 09:37

hgar ätit yogurt och druckigt vatten. nu sitter jag på jobben och försöker skriva en novell. men det går inte så bra jag har bara kommit på titeln ännu nämligen.



skulle äta krov i helgen men det gick inte, så jag fick spotta ut den usch

Av sofie - 13 augusti 2010 10:14

  


sitter på jobbet och tänker på hur jag ska bli smal igen. börjat med situps och äter burntabletter få se om det hjälper. ska egentligen städa idag men vill hellre gå till myrorna. så ska göra det det är ju trots allt fredag ändå.


vill så hemskt gärna bli smal vill verkligen inte vara så här fet, hatar att jag äter maten som står framför mej.

mat

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards