Alla inlägg under april 2012

Av sofie - 25 april 2012 15:01

idag mår jag lite bättre i alla fall, tankarna är lungnare inte riktigt lika desperata som de brukar vara men sedan så har jag inte ätit så mycket idag heller


men skönt att jag har sluppit det där med att spy faktiskt inte alls haft den viljan idag

skulle kunna gå på vatten om detta höll i sig

  idag har jag inte stått framför spegeln


idag är det helt okej faktiskt, läget känns stabilare än innan hoppas det håller i sig och att det blir 4 maj snart

stepwise here i come!!!

Av sofie - 24 april 2012 14:33

 den fjärde maj har jag fått tid till att göra stepwise och träffa dietisten, vet inte om jag vill samtidigt som jag verkligen vill detta och har käpat så hårt med att komma hit där jag är nu


känner en extremt stark känsla för att börja kräkas men vågar inte riktigt ta steget

men undrar hur skulle det kännas? går det fort? hur gör man?

varför  är detta återkommande tankar? och varför har jag dem?

  är detta lösningen??

Av sofie - 7 april 2012 16:59

bara älskar denna låt massor


eko

Av sofie - 2 april 2012 21:51

ett eko

så tumt

ensamt och kallt

en dröm som sprack

hårda ord mot min kropp

hatets låga är tänd

jag bränner mej



is regnar ner

mörkret kväver mej

vill kräkas upp giftet

lägga ner

   

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards