Alla inlägg under mars 2012

Av sofie - 26 mars 2012 13:40

jag börjar bli nervös nu faktiskt idag är det den 26 och jag har tid den 28 alltså på onsdag med andra ord

det är riktigt nervöst

skulle vilja strunta i att äta alls tills dess bara för att de ska se mej så sjuk som möjligt

funderar massa på att försöka mej på att kräkas men det verkar svårt tyvärr

 

-

Av sofie - 20 mars 2012 22:42

känner hur gärna jag vill kräkas, vet att det inte är någon idé men vill kräkas ändå

fan


detta går inget bra alls, tid den 28 mars, så långt dit hur ska jag orka? hur ska jag klara detta??


fuck vill bara rasa i vikt

     

Av sofie - 16 mars 2012 23:00

har fått en tid till ätstörningsmottagningen idag

det är den 28 mars alltså om ca två veckor, äntligen händer det något i alla fall.


 

Av sofie - 13 mars 2012 22:52

vill bara deleta hela mej

bara trycka på delete....


saknaden av den smala kroppen är stor och intensiv

jag vill väga 45 igen jag tycker att 45 är en bra vikt. men hur ska jag göra för att hamna där?

jag vet inte vilken väg jag ska gå vet inte vad jag vill nå

vem försöker jag glädja?

   

Av sofie - 9 mars 2012 13:26

ja nu börjar det i alla fall att hända saker här borta

i måndags sickades remissen iväg äntligen! så nu kanske det inte är en sådan lång bit kvar tills jag för hjälp

och det är jättebra

men tyvärr så händer det negativa saker oxå t.ex maten går sämre

får så att jag liksom inte kan svälja maten utan måste spotta ut den iställer men jag tvingar mej till att svälja i alla fall

har även varit nära på att kräkas tidigare


faktiskt så mailade jag till dem angående det  vet dock ej om det skyndade på proccesen eller ej.

  



    

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards