Alla inlägg den 10 juni 2011

Av sofie - 10 juni 2011 10:43

det känns som om jag inte kommer att få någon hjälp kanske jag bara skulle lägga ner allt detta? vet fan inte vad jag ska göra mer det enda alternativen är ju att 1 antagligan sluta äta helt eller 2 börja kräkas upp maten

då kanske de ser att jag är sjuk i alla fall ja de kanske ser mej och hjälper mej.



jag vet inte vad jag vill vad som än händer så känns det fel

visst jag är konstant hungrig, kan äta en hel portion mat och vara hungrig efter en halvtimme igen det är fan inte sunt på något sett

man ska fan inte vara hungrig efter en halvtimme och då kunna ätan en till hel portion!!! fatta EN HEL!!!



tomheten som jag känner i magen är otäck ch jag vet att min vikt bara ökar det går inte att stoppa vikt uppgången jag kan inte vända det själv


oftast tänker jag att jag inte ska äta maten men sen gör jag det i alla fall

men vet ju att jag inte borde för om jag slutar att äta då blir jag ju smal för då äter ju kroppen av sig själv

visst det bildas ketoner när man bryter ner musklerna och det gör att andädräkten luktar aceton och det är ju inte så frächst men i alla fall



ja så känns det hela tiden

Presentation


jag bloggar om känslor och kärlek men även att hitta sig själv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bloggvärde

ätstörningsbloggar


Ovido - Quiz & Flashcards